Cara Nak Buat Pistol Guna Pvc

Untuk memulainya kumpulkan bahan-bahan berikut ini. Mungkin sebab ia digunakan untuk buat wiring.


Pin On Xx

Budget dalam RM130 tak sampai.

. Buat diy senang murah pun murah besar pun besar. Sebelum Anda mulai membuat pistol kertas Anda membutuhkan beberapa jenis bahan. Jimat banyakkan senang kalau beli dekat kedai 1 harga boleh dapat 2 ampai.

Lantai saya tak buat sebab senang nak cuci. Kemudian sapukan gam bahagian belakang pvc wainscoting. Explore the latest videos from hashtags.

Lantai saya tak buat sebab senang nak cuci. Fitting T Rm 090 x 28 pcs RM 2520. 2 hari bekerja keras siap jugak sangkar kucing DIY.

Budget dalam RM130 tak sampai. Ampai tu saya ikut saiz sejadah dan tuala kalau u all nak panjangkan lagi saiz ampai boleh je. Guna cuma 110 sahaja tak banyak kos yang guna ni dalam RM30.

Buat diy senang murah pun murah besar pun besar. Saya guna pvc wainscoting beli di shoppee size kecik 4cm. Hyze Hazuanhyzehazuan Drone Pertanian Utarahafiz_ahmady yubtumpatyubtumpat JØKÈR PRÔ 321ariffzaquan467 Hyze Hazuanhyzehazuan.

Bilangan batang paip yang dibeli bergantung kepada saiz playard yang anda nak buat. Watch popular content from the following creators. Kalau kita buat sendiri guna pvc 1 ampai RM18 modal saya buat 2 untuk bilik anak saya baru RM3060.

Guna PVC saja supaya boleh tahan lama tak karat. Step 1st buat petak gunakan manilakad atau cupboard. Sediakan peralatan seperti kayupvc wainscoting gam gap filler pistol gam gergaji gigi halus dan pemegang paper tape pita ukur pembaris L cutter maker dan penimbang air.

Selalu beli sangkar mahal kejap jer reput karat semua kena air. Paip class 7 modal dalam RM19 x 3 batang cat RM20 join dalam RM20 gitu. Cat tu 1 tin cukup cuma saya nak nampak tebal pakai 2 tin.

Gergaji potong pvc RM 180. Discover short videos related to cara membuat meriam botol guna paip pvc on TikTok. Cat hitam terus nampak lawa macam besi.

Kayu saya beli sekeping 3x6 RM130. Pvc pipe Rm 160 sebatang x24 pcs Rm 3840. Tapi batang paip yang putih begini agak keras sedikit.

Ada beberapa biji yang lebih. Lekat pvc wainscoting ikut cupboard atau manilakad yang dah dilekatkan di dinding supaya pvc foam ni lekat dengan lurus baru cantikhehe kalau tak pakai board ni pun boleh terus lukis di. Yang ini saya main agak-agak sahaja.

Lekat cupboard dekat dinding. Cable tie Rm 700. Jadi terpulang pada anda untuk pilih mana-mana jenis yang berkenan di hati.

Saya beli sekeping nak pakai baru potong. Fitting L Rm 050 x 14 pcs Rm 700. Beli alatan di atas di SINI.

Beberapa lembar kertas ukuran kuarto 21 x 29 cm dengan warnamotif apa pun. Ini Cara-Cara Nak Buat Wainscoting DIY Dengan Modal Yang Rendah.


Pin En Arma Caseira


Membuat Senapan Spirtus Power Super Mudah Buatnya Youtube


Membuat Pistol Spirtus Peluru Mimis Youtube


Membuat Senapan Angin Dari Pipa Pvc Youtube

No comments for "Cara Nak Buat Pistol Guna Pvc"